ტრენინგის მეორე დღე
ტრენინგი თემაზე პროექტებით სწავლება ინტელის საშუალებით ვისწავლეთ, როგორ შევინახოთ მასალა დესტოპზე და როგორ გადმოვწეროთ.
ტრენინგის მესამე დღე
ტრენინგზე წინა დღის მასალა გავიხსენეთ, განვიხილეთ პროექტის მიზნები, გავაკეთეთ უკუკავშირი ტრენერის დახმარებით. განსაკუთრებით ჩემთვის საინტერესო იყო თემატურ და ზოგად კითხვებზე მუშაობა.
ტრენინგის მეოთხე დღე
გავიხსენეთ წინა ტრენინგი, ვისაუბრეთ მიმართულების მიმცემ კითხვებზე დავაზუსტეთ ჩ ვენი პროექტის მიმართულების მიმცემი შეკითხვები, განვიხილეთ შეფასების ხუთი სტრატეგია.
ტრენინიგის მეხუთე დღე
გავიხსენეთ წინა სამუშაო შეხვედრა .გეგმის მიზნებში დავამატეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.ვისწავლეთ მოსწავლეთა საჭიროების დასადგენად ელექტრონული ტექსტების შექმნა და შევქმენით ჩვენს პროექტზე მორგებული ელექტრონული ტექსტები.
ტრენინგის მეექვსე დღე
ვისაუბრეთმოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის მნიშვნელობაზე, საავტორო უფლებებზე, შევაჯამეთ ტრენინგი.
ტრენინგი თემაზე პროექტებით სწავლება ინტელის საშუალებით ვისწავლეთ, როგორ შევინახოთ მასალა დესტოპზე და როგორ გადმოვწეროთ.
ტრენინგის მესამე დღე
ტრენინგზე წინა დღის მასალა გავიხსენეთ, განვიხილეთ პროექტის მიზნები, გავაკეთეთ უკუკავშირი ტრენერის დახმარებით. განსაკუთრებით ჩემთვის საინტერესო იყო თემატურ და ზოგად კითხვებზე მუშაობა.
ტრენინგის მეოთხე დღე
გავიხსენეთ წინა ტრენინგი, ვისაუბრეთ მიმართულების მიმცემ კითხვებზე დავაზუსტეთ ჩ ვენი პროექტის მიმართულების მიმცემი შეკითხვები, განვიხილეთ შეფასების ხუთი სტრატეგია.
ტრენინიგის მეხუთე დღე
გავიხსენეთ წინა სამუშაო შეხვედრა .გეგმის მიზნებში დავამატეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.ვისწავლეთ მოსწავლეთა საჭიროების დასადგენად ელექტრონული ტექსტების შექმნა და შევქმენით ჩვენს პროექტზე მორგებული ელექტრონული ტექსტები.
ტრენინგის მეექვსე დღე
ვისაუბრეთმოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის მნიშვნელობაზე, საავტორო უფლებებზე, შევაჯამეთ ტრენინგი.
No comments:
Post a Comment